Regionální manažer/ka | Česká republika (A327)

Je nám líto, ale pozice je již obsazena.

Do našeho týmu regionálních manažerů, kteří se o tyto prodejny starají hledáme nového kolegu/kolegyni pro tuto oblast: Morava – nástup ihned.

Jako regionální manažer jsi důležitý článek mezi vedením společností a prodejnami, který zajišťuje předávání informací, naplňování obchodních cílů a dodržování firemní kultury. Jsi každý den na cestách, ale každý den je jiný. Máš plnou zodpovědnost za svěřené prodejny, každý den děláš důležitá rozhodnutí, jsi motivátorem i kritikem, vzorem a oporou pro své prodejny.

O Super zoo

Jsme moderní a stabilní česká firma a jednička na trhu s chovatelskými potřebami a krmivy pro zvířata. Provozujeme přes 120 převážně retailových prodejen, jejichž síť neustále rozšiřujeme a prodejny stále modernizujeme a vylepšujeme.

Co od tebe očekáváme?

  • Celkové řízení svěřeného regionu po stránce provozní, organizační i personální.
  • Péče a zodpovědnost za ekonomické výsledky prodejen a plnění obchodních cílů.
  • Schopnost si pohlídat a vyhodnotit čísla.
  • Iniciativu a podněty ke zlepšení práce tak, aby se vašim svěřeným prodejnám dařilo plnit všechny cíle a vašemu týmu se dobře pracovalo.
  • Řízení až 15 manažerů prodejen, kterým budete poskytovat zpětnou vazbu, rozvíjet je a motivovat.
  • Péče a rozvoj o zaměstnance na svěřených prodejnách (nábor, odměňování, rozvoj, bezpečnost práce, zákoník práce).
  • Přímou komunikaci s prodejnami, pořádání regionálních porad, účast na firemních poradách.
  • Kooperace s ostatními odděleními ve firmě včetně ostatních regionálních manažerů.
  • Realizace nových prodejen od náboru zaměstnanců, vybalování zboží, prezentace zboží, zaškolování nových managerů, až po otevření prodejny.
  • Pravidelnou kontrolu prodejen v oblastech: merchandising, prezentace zboží, péče o zvířata, stav skladu, technický stav prodejny, kontrola zaměstnanců, dodržování interních procesů a pravidel.
  • Podílení se na celkových inventurách prodejen.
  • Iniciativu ve vzdělávání v našem oboru co se týče: krmiv, chovatelských potřeb, živých zvířat včetně nových trendů v chovatelství.

Jaký bys měl být?

  • Časově flexibilní a schopný být sám sobě šéfem.
  • Schopný otevřeně a přímo komunikovat a být dobrý vyjednávač.
  • Samostatně si poradit i ve stresových situacích, mít nadhled a analytické myšlení.
  • Iniciativní a přicházející s novými nápady, které zvýší kvalitu prodejen i zaměstnanců.
  • Mít chuť měnit věci a podílet se na utváření firmy.
  • Mít zkušenost s vedením většího počtu lidí, ideálně v maloobchodních prostředí, schopnost je organizovat a být jim vzorem.
  • Zvládat pokročilé ovládání MS Office: zejména Excel, Outlook.
  • Milovník zvířat, protože bez toho to nejde.
  • Aktivní řidič.


Každý den někomu poradím


Jsme hrdí na svou práci


Miluji práci se živými zvířátky


Své zákazníky známe osobně

Co nabízíme za tvoji dobře odvedenou práci?

  • Pestrou a zajímavou práci, kdy každý den je jiný.
  • Flexibilní pracovní dobu, kterou si sám naplánuješ.
  • Motivační platové ohodnocení založené na plnění tvých svěřených prodejen a tvých kvalitách.
  • Služební auto i k soukromému využití.
  • Notebook a mobilní telefon.
  • Velmi výhodné zaměstnanecké slevy na všechny naše produkty pro tvoje zvířátka.
  • Možnost využití home office.
  • Stravenkový paušál ke mzdě.
  • Absolvování kurzu Péče o zvířata na prodejnách a kurzu Vyhrazené léčivé přípravky
  • Možnost kariérního růstu
  • Zaškolování přímo na prodejně, interní vzdělávání a školení.

Těším se na Vás!


Za celý tým Super zoo
Iva Rodková – Provozní manažerka

Máte zájem o nabízenou pozici?